2009

Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
ja :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? kom inte ihåg om ja hade några, men antar att jag inte höll dom -.-
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? Farmor. stod mig dock inte så nära, tyvär! :/
5. Vilka länder besökte du? Bulgarien å Norge (y)
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Är det nog, men kmr int på nå.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Många, men speciellt 3/12 :') <3
8. Vad var din största framgång 2009? jag kom in på frisörlinjen :)
9. Största misstaget? oj, många i think..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? jaa
11. Bästa köpet? MKT!
12. Vad spenderade du mest pengar på? säkert kläder, även till dansen :D
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? oja :) 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? eh, alla Lady Gaga å många fler :) 
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? gladare skulle jag tro :):)
16. Vad önskar du att du gjort mer? vet inte..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? vet int.
18. Hur tillbringar du julen?  hemma med familjen och momma å morfar :) 
19. Blev du kär i år? att jag blev :)
20. Favoritprogram på TV? Prison Break, lätt! 
21. Bästa boken du läste i år? har inte läst ut en hel bok iår ;s
22. Största musikaliska upptäckten? ingen aning.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? kmr inte ihåg.
25. Något du önskade dig men inte fick? massa ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? åkte flyg från bulgarien och bil från arlands till laxsjö (y) -.-
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Säkert
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? vet faktiskt inte.
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, familj och Marcus :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hahahah....... x)
31. Vem saknade du? många .
32. De bästa nya människorna du träffade? Många!!

Bilder från mitt 2009.

                                   

         <3

Lite bilder iaf (:

Ska gå å duscha å fixa mig lite nu, dans till Fålings ikv! Blir middag här å en sväng till Rickard innan :)

Puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0