måndag ,

tjiho, då kör vi igen! skola, jippi va kul. Nej nu är jag faktiskt less på skolan, iaf måndagar, tisdagar och fredagar! Alla fredagar kan ju bara försvinna, jävla dumma engelska lektioner.  
Förra frisörtekniken hade vi fönteknik, vi skulle föna med en rundbortste så myket volym som möjligt med antingen topparna inåt eller utåt, de var faktiskt kul! :) synd jag är så oduktig å ta bilder på vad vi gör, får kanske bli lite ändring på de. Iaf när jag har en väl fungerande telefon.
  blir nog att jag snart går på simons och införskaffar mej en sådan.

Imorrn har vi matteprov, tkr vi har de lite väl ofta. Så blir väl lite matteplugg ikv då. fan va kul ..
På idrotten idag hade vi curling, måste säga att jag och Linda var verkligen grymt bra på de! haha! lr? .. Hoppas inte mina knän är allt för blåa. 


dagens vill ha:
mobiltelefon
digitalkamera
rundborste
sax
pengar.


1.
träningsverk -
tro de lr ej, men jag gillar faktiskt de! De få ggr jag har de ska de ju kännas bra att man har tränat, hehehe ;)  
2. blåsningen tv3 - haha, kul program! ;') underhållande.
3. maybelline mascara - jätte bra, lätt den bästa av de jag testet :) dock lite dyr enligt mej, men är nog värt.


1. kärnanfikets personal -
surare personal kan man ju leta efter.
2. utväxt - inte så snyggt nej, klar diss!
3. snön - den kan vara kvar under sport och påsklov, annars tycker jag att den kan försvninna nu.

wellwell. matte då kanske .. 

Puss / L


Kommentarer
Postat av: Världens bästa linda

VI ÄGDE!

2010-02-08 @ 20:21:32
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: LinneaO

sv. ATT vi gjorde ;)

2010-02-08 @ 20:30:38
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

sv: hihi ja gör det du ;)

2010-02-08 @ 21:40:05
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0