måndag..

For kl. 06.00 från Laxsjö imorse, och JA jag var trött as hell. Fick träffa Marcus på bussen från Krokom, då han fick sin present (sean paul parfym) eftersom han fyller 18 idag, hihi. Grattis hjärtat <3

 

Sitter på skolan nu och har svenska, grammatik är ju verkligen jätte kul.
Ser fram emot idrotten, avslappning. Ska bli skönt, men hade ju vare bättre om vi fick sluta. Menmen, får se om ja hinner ner på stan en sväng efter vi slutar eller om ja måste åka diretk till Torvalla. Ska ju göra min första arbetsdag på coop, hehehe. Hoppas jag gör ett bra intryck, lr va man säger! ;)


Skön helg i Laxsjö, behövdes å tare litte lugnt.

jag vill ha helg! Lördag NU, tack!

Puss / L




Kommentarer
Postat av: victoria

lycka till idag då! :)<3

2010-02-15 @ 16:59:19
Postat av: LinneaO

SV. Tack :)

2010-02-15 @ 18:45:06
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0