hårmodell sökes!

Torsdag vecka 11 behöver jag en hårmodell! Vi ska klippa er hur ni vill, om ni så bara vill toppa håret. Gratis och görs då av mej, hihi. Nån som törs? ;)  Isf, hör av er till mig.


På skolan idag gick vi igenom lika längder, ett klippsätt. Efter lunchen skulle vi ettor få vara färgmodeller för tvåorna, de fick bara göra någon slags effekt i håret. Så vi bestämmde att jag skulle få en slinga vid luggen och två st i underhåret så de skulle liksom skimra igenom. Ville inte ha nånting rött så lila skulle resultatet bli. Haha, men nu sitter jag är med nästan knallröda slingor! Blev lite misslyckat kanske, men det blev faktiskt bra ändå :) hehehe.  (kanske kommer en bild senare.)

For sedan ner på stan å tog svininfluensaspruta, hoppas jag inte får allt för ont i armen nu.. synd om mej .. (;
Efter de gick vi på stan en stund , och for sedan hem till Brita med Ida och gjorde våfflor , mums! Dom blev lite tjocka, haha:')

Idas kommentar idag :
Asså, hur blir man same?
och..
Men hundar och renar är ju samma, husdjur asså?

hahahaha, hon är då för söt. ^^ 

Puss  / L


 

Kommentarer
Postat av: victoria

sv: hahaha, men alltid! ;)

2010-02-10 @ 22:15:48
URL: http://victoriaasberg.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0