bra dag?

På skolan började vi först med att schamponera hår, jag gjorde på Linda och stylade sedan henne:) gick jätte bra, efter den äckliga lunchen skulle vi stå på plan 4 & 5 och styla alla elever som vill, haha kom ju nån som ville styla iaf men de var kul.



Måste även berätta att medans jag stod och fönade Lindas hår ringde min telefon, det var en från Coop här i Torvalla och han ville träffa mej om jag fortfarande var intresserad av jobb, så efter skolan for jag dit och på Måndag börjar jag med "praktik" för att lära mej kassa mm. ååh, ja är så glaaaad! äntligen! jag ska bli rik, hehehe.
Fick även träffa Marcus liite idag. så jaa, bra dag :)

dagens minus är att jag haft sån jääävla huvudvärk hela dan, och att ja inte kan lyfta armen för den är jäävla svinsprutan :( menmen.

nu blire nog att packa lite, för imorrn åker jag hem!

Puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0