vad hände med blogg.se?

I torsdags när jag skulle skriva ett inlägg innan jag "gick på helg" , hehe, så var de ju nå konstigt med blogg.se's sida. Menmen, man överlever ju ändå ;)

Åkte ju in till stan och där finns ju inget internet , än... men de ska väl också fixas så småningom!
som allt annat vi har sagt till om i lägenhetn, känns ganska kallt med 15 grader i lägenheten, känns också lite sådär med ett ej fungernade toalås.

Igår gick jag på stan med Victoria och Josefin, köpte klart de mesta med julklapparna så de känns skönt!
På kvällen blev de dans på folkan, till min kära far å gänge. hehe. kom hem sent, och sov till halv tre.. men åh så skönt de va ;)

Nu laddar jag inför de sista två dagarna hos underbara Marja, känns skönt med jullov¨. Mindre bra att jag inte ska få va kvar där de restrerande tre veckorna, men det blir nog bra på NFI också :)

Har två kunder imorrn på salongen , och när ja kommer hem väntar en långhårig Emanuel!



Klippcenter :)


Kommentarer
Postat av: Daniella

Fin blogg!

Vad ska du göra idag då?

Själv ska jag strax gå köpa nya skor :P

2010-12-20 @ 11:23:35
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: Jennie ♥

Ville bara önska dig...

EN RIKTIGT GOD JUL!

kram

2010-12-20 @ 15:10:43
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0