lite bilder från min APU .





clipslockar. ( dock ej riktiga 'clips', så det fick bli andra spännen som funkade lika bra. )
Blir jätte fina lockar!

 

permanent med molton brown spolar. ( dock gjorde jag inte hela huvudet..)

olika uppsättningar:







 

curlers, blir skit snyggt! ( har tyvärr inte ngt   | 1 av alla 17865432 permaneter jag gjort ..
resultat..)                                   

Har haft det jätte bra i Strömsund, kommer verkligen sakna att va där.   Men nu har jag jullov och de ska jag njuta av till max!                     

Kommentarer
Postat av: narges

Förlåt för att tävlingen blev försenad.



Men vinnaren är dragen nu, in och kolla om det blev du som vann tandblekningen! =D Ha en bra dag!

2010-12-22 @ 14:25:06
URL: http://vahedi.webblogg.se/
Postat av: victoria

fan vad duktig du är!!!!!!!!!!! <3

2010-12-22 @ 19:34:44
Postat av: Linnea

sv. åh , tack snälla du :) va glad jag blir! <3

2010-12-22 @ 23:50:47
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0