här var det dålig update!

Har flyttat hela helgen och har inget internet i nya lägenheten heller , så därför de dåliga uppdateringen... om de nu är någon som bryr sej om de ;) nejdå.

Flyttningen gick bra. Förutom att det var tredje våningen och ingen hiss! Höll på dö när ja bar upp de sista kartongerna, som dessutom va jätte tung -.-   tyckte ja iaf ;) men kanska inte ska yttra mig så mycket eftersom min kära papps och pojkvän fick bära upp sängen, soffan osv, osv....

Nu sitter jag iaf hemma och kollar på TV, iställer för att göra klart alla mina tusen läxor!

Har ju varit ledig två dagar nu, flyttade i måndags och igår hade John Bauer en Jul Bazar, där b.la vi frisörer gjort en frisyr show :) Blev faktiskt riktigt bra!

Idag var jag på plats i Strömsund igen, på min kära praktikplats! Rullade b.la ännu en permanent på min snälla docka, som aldrig klagar på mig :')  ;)  
Fick även ta en av Marjas kunder idag, riktigt roligt! :D

å jag har köpt klart alla julklappar!! STOLTlr, nästan iaf.. ;)


Kommentarer
Postat av: mmautildah

Såliteså :)

hur är det?

2010-12-08 @ 21:10:56
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0