käpp, tack?

fortfarande ont i ryggen, känns som den ska knäckas på mitten varje gång jag böjer mig ner, LOVLEY!

och guess what? jag har fått mer jobb! hittils torsdag och några dagar nästa vecka, vet dock inte vilka än. Men coop har 20 års jubileum och därför fick jag jobba ännu mer :) mer pengar till mig... ;)

Ska iaf bli grymt skönt att va ledig på onsdag! har jobbat 14 dagar i sträck, lr har ju faktiskt varit ledig 1 dag. Så en sovmorgon kommer faktiskt sitta helt perfekt!


jag ser iaf fram emot stockholmsresan med världens underbaraste! :')

gonatt!
puss / L


Kommentarer
Postat av: molly

har du lust att kolla min blogg jag är bara tre siffror ifrån att slå mitt rekord!sskulle hjälpa jätte mkt



tack på förhand:D<3333333

2010-08-10 @ 18:00:08
URL: http://mollyhejsan.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0