fredag.

Igår följde jag med Syrran till Frösön, hon skulle skriva kontrakt på hennes nya lägenhet :) Bestämde oss för att gå tillbaka till stan, men stannade vid Tages för en fika, mums ;)

På kvällen följde jag med Marcus till Krokom, hjälpte till att göra 4 smörgåstårtor. Skalade på ett ungeför 4 kg räkor, haha! Dom blev riktigt fina . Så ja hoppas Marcus tar med sig en bit till mig när han kommer hem från jobbet ;) (eftersom det är hans sista dag så bjöd han på smörgåstårta )
Och dom hade också 4 veckor gamla hundvalpar, ååh :') så söta.



Fick en spontan fråga igår om en sista minuten till tunisien på måndag! Hade varit huuuuuuuuuuuur kul som helst!! :D
Men, skolan börjar och så ska jag ju till stockholm nästa helg så det får bli en annan gång.
åh, va ja vill åka utomlands, bort från östersund och sverige ett tag.



skulle inte sitta fel med sol & värme med denna snygging!  :D

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0