dag med syrran.

Eftermiddagen spenderade jag med min älskade syster. Vi gick och handlade en stor kasse med tacossaker och gick hem och lagade det, GOTT var det verkligen!

Sedan gick rullade vi till en kompis åt henne på nån fest och va där en stund, men nu är jag iaf hemma. själv. :( marcus åkte visst hem och hälsade på idag, jag hatar å sova själv . haha :p

tog å skaffade en blogg åt henne oxå, på tin tycker ja! ;)

Imorrn ska jag nog träffa sis igen , följa med henne till frösön och kika på hennes nya lägenhet :D Sen följer jag med Marcus till Krokom. (:

Sova blir det nu iaf!
Gonatt


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: min dag har än så länge varit bra:) lugn och så.

händer i helgen?

kram

2010-08-19 @ 15:38:21
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0