ändring.

har ändrat lite smått här i bloggen, bara typsnitt och lite sånt! :)

Mindre än en vecka tills skolan början! herregud vad sommarn har gått fort, och jag har nästan ångest för jag har typ inte gjort nånting, jobbat nästan hela tiden.
Men de ska bli skönt att börja skolan igen faktiskt, träffa allihopa och liksom komma in i allt igen :)

Jag och marcus ska oxå börja vårat "nyttiga liv" när skolan drar igång, lr , efter vi varit i stockholm. Kan ju inte åka buss ner och tåg hem utan nånting gott å äta på? ;)

men vi får väl se hur de kommer gå ... :p jag skulle visst få ett par skor om ja höll mig till jilllovet, jag skulle bjuda han på eastern, haha! värt å hålla sig då kanske ? ;)

ska hoppa in i duschen nu!





Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0