ajajaj

Blev inte som tänkt igår kväll, skulle lägga mig tidigt men slutade med ett samtal till sjukvårdsupplysningen och somnade ist vid halv två lr nåt. Har ju jobbat ganska så mycket nu, lyft tungt/fel/mycket osv osv, så min rygg orkade kanske inte så mycket mer igår, vilket slutade med andningsproblem. Men efter en Ipren, varm dusch och lite massage (som dom förklarade att ja skulle göra) kunde jag tillslut somna och andas lite mer åt det normala hållet igen :)

Jobbar imorrn och på tisdag också, och sen skulle det vara rätt skönt att få åka hem till laxsjö igen, mammas mat :')

Jag och marcus hade bokat tvättstugan idag igen,  trodde vi men hade såklart bokat fel, igen -.- haha så typiskt!

jag vill köpa en telefon!! lr, jag ska. förslag på nån bra ? (förutom iphone ;p )

puss / L

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Sony Ericsson, J20i! Jag älskar den!

2010-08-08 @ 20:25:43
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: jo men den här veckan kommer alla avslutas :)

bara att jag ska ut på skärgården och vet inte hur mitt internet funkar där



vad gör du ikväll då?

/Shoppaholly

2010-08-08 @ 21:55:44
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: nichole

haha fan va paff ja blev när ja såg att ja redan hade skrive :O men så va d ju inte! ;)

sluta lyfta tunga bakelser nu och ta d lugnt innan du sliter ut dej själv.. mer massage från marcus! ;)

2010-08-08 @ 23:27:51
URL: http://floffsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0