helgen .

klen uppdatering sde sista dagarna såg jag nu! ajaj.

I helgen har jag iaf varit med Marcus, vi har gjort absolut ingenting. Vet inte hur många filmer vi har kollat på? haha, men mysigt iaf!
Klippte han i lördags iaf. Han ville ha typ som Danny har på denna bilden: 



och resultatet blev såhär ( OBS mobilkamera! -.- ) :
 

han tyckte det blev bra, så då är jag nöjd! :)

Imorse när vi vakna kände jag mig sjuk, så då sov vi vidare en stund och kollade sedan klart på Percy Jackson, som vi somnade ifrån igår. Men bra film, så den rekommenderar jag :) Annars har jag inte alls gjort så mycket, tvättat, städat och sånt roligt.  Pluggat liiiite också, måste forsätta med de nu..

Imorrn ska jag på hårvisning, ska bli intressant! :)

Puss/ L



Kommentarer
Postat av: marcus

älskar dig gumman :) vi kollade på 7 filmer ^^

2010-04-19 @ 21:19:58
Postat av: Linnea

sv . älskar dig oxå! <3 haha, ja kul liv :')

2010-04-19 @ 21:21:30
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Madicken

Det var en bra klippning ;D

2010-04-21 @ 14:41:19
URL: http://conler.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0