powerwalk

japp, nu har vi gjort det! Jag och Sara har faktist gått hem från skolan till torvalla idag! Det var faktiskt väldigt skönt att ta en promenad hem, kändes inte alls så jobbigt som ja trodde det skulle göra. Skönt förutom de fyra blåsorna som ja fick på fötterna . Så nu sitter jag här å har svinont i fötterna å tycker synd om mej själv.

Hade klipprov på skolan idag oxå, ökande längder, alltså en uppklippning. Och jag fich MVG på den :D :D hon hittade inga fel, åh så kul de är när de går bra! :) hade även fönteknik, och gjorde en uppsättning som vi skulle inspireras från en film vi såg igår, dreamgirls.  
Det var faktiskt kul, somvanligt tog jag ingen bild, menmen!




Sitter å äter lite middag nu,  ska snart  gå ner å träna  :) Ska väl ta å städa ihop å packa lite också eftersom jag åker hem imorrn, förhoppningsvis följer fjås'n me hem å! :b

nu måste jag gå å  byta om!

Puss / L



Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0