home sweet home.

Åkte hem i fredags, tog bussen ända till Strömsund till mamma :) gick å kolla lite, jag fick en mascara och lite andra grejor till lägenhetet , och gick sedan och åt thaibuffé, mysigt! och vårrullarna va nog de goaste jag ätit på länge ;)

har inte testat den än, men jag tror den ska vara bra! 

Idag har jag gjort klart mitt arbete om vattenkraft, äntligen. Har också varit i farmors gamla hus och hittat lite användbara grejer till lägenheten. Nu när Julia flyttar 1 maj så blir det så tomt i min trea när de fleste möbler är hennes.
Men har iaf köpt en soffa och köksbord+stolar så de är inte allt som saknas nu iaf.

Annars har jag bara tagit det lugnt och njutit av att få vara hemma, äta mammas mat å ha de allmänt bra.

Imorrn åker vi in till stan igen, jag ska byta ett par skor av dom ja köpte i Umeå förut, de gick sönder andra dagen jag använde dom så då vill jag faktiskt ha ett par nya. Ska också fara å hämta möblerna som jag köpte idag :)


ny lägenhet på G, hoppashoppashoppas nu! håll tummarna för oss.

Puss /  L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0