torsdag.

Dagen började bra. Åkte till skolan och fick höra att efter vi varit på studiebesöket fick vi vara lediga till lunch.
Så vi gick till maxime och ställde våra frågor. Fick kanske inte alla svar vi ville ha, men vi fick ut mycket intressant om andra saker, kul!
Efter studiebesöket gick Jag, Brita och Erika och fika på törners,  mumms.. !  :D
Eftermiddagen spenderades i klassrummet, vi sammanställde allas svar från de olika studiebesöken vi hade och sedan planerade vi våran Styling dag nästa torsdag.
Fixa hår, make up och kläder och sedan ska vi fotas i fotostudion. Är grymt pepp inför den!
Ja ska fixa Brita, har redan klurat ut hur ja ska fixa henne. Spännande ;) 

Ikväll blir det faktiskt träning på gold's , inte så pepp. 
Är grymt trött, har varit det hela veckan. Jag vill hem, är inte van att bo i stan än.
Är van lugnet i Laxsjö,  staden gör mej stressad! 

Aja, nu ska jag gå å leta mej nån mat så jag hinner ta en buss ner på stan runt femtiden. 

/L

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-09-10 @ 21:44:04
Postat av: Tolli

håller med, stan e stressig.. men åk till stockholm ett tag så kmr du tycka östersund är den lugnaste platsen på jorden ;) ååå fika :')

JAG ÄR OCKSÅ PEPP! här ska stylas!

2009-09-10 @ 21:46:33
URL: http://floffsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0