home sweet home.

Nu längtar jag som en tok till helgen. Har trott att det varit torsdag hela dagen idag så att jag äntligen kunde åka hem imorrn. men nej då, då äre bara onsdag och måste vänta en dag till innan jag kan fara hem.
Jag är less på stan nu, vill hem till lugna Laxsjö, vila, träffa Laxsjö folket och äta mammas mat. Och pappa är t o m ledig denna helg, så nu vill jag hem efter ca 4 veckor i staden.

Var meningen att jag skulle åka på gold's idag å träna, men ja känner att jag inte orkar det idag. 
har tvättstuga och så är ju så sjuukt trött så ja orkar nästan inte göra nånting. Så det får bli imorrn istället. 
Så ikväll blir det myskväll framför TVn, Idol blir kvällens program.
Ante skrämde mej för nån dag sen att han hade tipsat idoljuryn om min sångröst. Ärligt så gick jag på det och blev sjukt rädd, haha. ajaj, men han ska nog få igen (;

Idag på skolan har vi haft nagelvård. Först hade vi genomgång hur nageln funkar osv, och sedan gick vi till salongen och hade manikyr. Visserligen hamnade hälften av nagellacket utanför nageln, menmen. Slapp dag iaf! :) 
Efter skolan gick vi lite på stan ett tag, jag köpte en kalender så ja kan skriva upp allt man brukar skriva i en sån. Sedan mötte jag Victoria och hennes kompis Josefin, trevligt! Satt en lång stund på törnes och funderade på om vi skulle fika, men beslutade oss för att hoppa över det. Har även inte ätit godis på typ två veckor, jag är stolt! :D




/L











 

Kommentarer
Postat av: Tolli

JAG ÄR IMPONERAD! :D

2009-09-09 @ 19:22:38
URL: http://floffsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0