elgiganten ,

Idag när jag satt här å slöade plingade det till i telefonen ( mitt ljud på telefonen har börjat funka bara sådär oxå, haha ) , och jag fick ett sms av elgiganten som skrev att min telefon har kommit så det är bara att hämta den där nu, äntligen! :D

Idag fick jag äntligen sova ut! Mamma kom in å väckte mej halv tolv, då hade hon gjort frukost till mej.
Idag har jag inte gjort nånting, bara varit hemma och slappnat av. Mkt skönt!
Åker mest troligt till staden imorrn, försöker hitta skjuts så jag slipper åka buss.

tre veckor kvar till lycksele, pepp som faaen !

/L

Kommentarer
Postat av: Robin

OJ, är det bara 3 veckor kvar :O :D <33

2009-09-13 @ 18:59:59
Postat av: Tolli

fan va tid d tog för dom :O

2009-09-13 @ 19:59:51
URL: http://floffsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0