die of a broken heart ..

.. länge sen de var jag sjöng den låten må jag säga! Var å kolla på Fålings idag när dom repa , så då fick jag sjunga några låtar. Grymt kul var det iaf :)  även fast de kanske inte gick så jätte bra å sjunga idag eftersom jag har blivit förkyld IGEN.. trist, så det blir nog ingen idrott för mej imorrn.  ( :D )

Kom till stan för några timmar sen. Åkte på kebabcity å åt kebab med Syster, Linus, David och Simon, de var verkligen gott. Tror jag åt lite för mkt, min mage mår inte så bra just nu. haha.


På onsdag färgar jag mitt hår, ungefär som jag hade förut, nästan svart. Passar jag i de? :)

jag i svart hår .   <--

/L

Kommentarer
Postat av: Robin

Det kommer bli jättebra Linnea :D

2009-09-23 @ 17:24:56
Postat av: LinneaO

Tack Robin :)

2009-09-23 @ 17:48:08
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0