black hair :D

Igår va ja å träna med Johan. Hårdträning nu inför tävling i lycksele på lördag, är taggad till tusen! :):)
Gick faktiskt väldigt bra för oss igår, tycker iaf jag!

Idag på skolan fick vi äntligen börja klippa, det var otroligt roligt! Kanske inte bästa resultatet första gången, men med lite träning så går det nog bara bättre å bättre. Var grymt roligt iaf. Fick sluta efter lunch idag ist för på fredag. Otur för mej eftersom jag åker till lycksele redan på fredag kl. 15.05. Men ska nog gå å ordna så jag får sluta tidigare, det brukar inte vara några problem.

Efter skolan gick jag lite på stan, köpte en tröja och ett linne på gina. Efter det mötte jag Victoria å for sedan till henne. Caroline färgade mitt hår, så nu är det svart igen! Jag blev jätte nöjd, trivs bra i mitt svarta hår :)

Nu ska jag ta mej en stor kopp te och fortsätta se Idol, hoppas på att Erik och Rabih ( stavning) går vidare, grymma är dom :)

Puss / L


Kommentarer
Postat av: Madde

Du tänker precis som mig angående Idol ser jag ;) Rabih är härlig, hoppas han tar sig vidare :)



Men jag hoppas att jag får se dig i mina och Lindas hemmatrakter snart iaf :)

2009-09-30 @ 22:15:43
URL: http://madileine.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0