back to stan .

Ja då var man i stan igen då efter en tråkig dag i föllinge, suttit på loppis från 10-15. ucsh va segt de va.

Imorrn äre skola igen. Tycker faktiskt inte om måndagar så mkt, svenska på förmiddagen och Idrott på eftermiddagen. Orientering stod på schemat för idrotten, och jag vill verkligen inte orientera. Jag hatar det så grymt mkt och jag fattar absolut ingenting. Illa när jag inte ens vet vilket håll kartan ska vara åt. Aja, får väl hoppas jag inte tappar bort mig imorrn. Men har ingen sett mig på ett tag så kanske det är dags att börja leta..
Förra veckan var det bad, jag kunde ju då inte vara med eftersom jag var förkyld. Kanske var mest för att jag inte ville men jag hittade ju en anledning då att slippa iaf. Men fick då höra att jag istället ska bada med Idrott och Hälsa klassen, och det vägrar jag! aldrig att jag tänker bada med dom, haha! Hoppas det inte är sant.


Till helgen åker jag till lycksele med Rebecka, Viktoria K och Victoria Å till Tim och Robin. Ska bli otroligt roligt! Tävling på lördag, tagga! Och senare på kvällen får vi väl se va vi ska hitta på med ...... ;)
Ska bli grymt roligt iaf!

Nu tror jag faktiskt att jag ska ta å gå å lägga mig. Har inte alls sovit bra den här veckan och har dessutom klivt upp vid sju varje dag. Så lite sömn inatt kan ju inte skada.

Gonatt , puss /L

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Jag hatar också origentering :(

USCH!

2009-09-28 @ 10:37:37
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: LinneaO

uschfybläsatansjävlafittorienteringsjävlaidrottshelvete. vi är två rebecca!

2009-09-28 @ 16:57:26
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Robin

Ja fyfan va kul vi ska ha ;D längtar som fan ;) dessutom så har jag säkrat 2 pokaler på tävlingen, en i lindy där vi bara är 3 par och en i dubbelbuggen där vi bara är 2 par, kanske inte så bra för då får vi ju inga poäng men mne... pokal iaf ;P

2009-09-28 @ 22:49:02
Postat av: Robin

Ja fyfan va kul vi ska ha ;D längtar som fan ;) dessutom så har jag säkrat 2 pokaler på tävlingen, en i lindy där vi bara är 3 par och en i dubbelbuggen där vi bara är 2 par, kanske inte så bra för då får vi ju inga poäng men mne... pokal iaf ;P

2009-09-28 @ 22:49:12
Postat av: Madde

Hej Linnéa!

Enligt Linda är vi släkt, på ngt vänster. Och nu när jag läser din blogg så ser jag även att du dansar. Fan vad skoj :) Vart kommer du ifrån egentligen?

2009-09-29 @ 02:17:01
URL: http://madileine.blogg.se/
Postat av: LinneaO

pokal som pokal robin :D haha. men de är ju skoj att ni får dansa iaf :)

2009-09-29 @ 11:35:17
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Madde

Fast det betyder ju dock inte att du och jag är släkt ;p Men att vara släkt med en tävlingsdansare skulle jag ju inte tacka nej till! :)

Jaha, jag har ingen aning om vart det ligger :S Fast jag vet ju knappt vart Östersund ligger heller ;p

Men du/ni dansar alltså allt? Alltså, bugg, dubbelb, boogie, rock och lindy?

2009-09-29 @ 12:14:48
URL: http://madileine.blogg.se/
Postat av: Madde

Jorå, nog dansar jag med killen min alltid ;) Han håller ju på att lära upp mig i boogie nu så det är riktigt skoj :)

Haha, jaa nog förstår jag att hon har skvallrat, hon kan ju aldrig vara tyst ;)

Men vad kul! Men ni ska bara tävla i bugg och dubbel i helgen, eller?

2009-09-29 @ 19:28:22
URL: http://madileine.blogg.se/
Postat av: Madde

Jo, det är jag mkt medveten om ;)

Jahaaa, men han är ju jätteduktig han också! Alla dem där bröderna är ju riktiga naturbegåvningar :) Men när skulle du följa med Linda hem så att man får träffa dig då?

2009-09-30 @ 12:45:45
URL: http://madileine.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0