ajajaj,

åh va jobbigt med träningsverk! MEN, jag älskar att ha de, vilket betyder att jag har tränat. Å de gillar jag.
I tisdag blev de ju då dansträning me johan, igår blev det dansuppvisningar på skolor ( Ås och Wargen, usch fy å fan va jag inte gillade att dansa på wargen, aaah. -.- )
Och idag var jag, Linda och Brita duktiga å gick på fristilen å träna, ett spinningpass och ett body balance pass. Jobbigt som tusan, särskilt när man redan har träningsverk, men skoj var det iaf.

Idag på skolan fick vi våra dockor, som vi skulle testa å sätta på sånna permanentspolar lr va de heter. Gick ju kanske inte riktigt som jag ville, men bättre lycka nästa gång får jag väl hoppas. Har även schamponerat idag, gick faktiskt hyfsat bra :)

Imorgon blire skola, sedan hem å städa och sen fara ti stan å handla och invänta Tim å Robin som kmr med bussen 20.15.  
Saknar dom där två , undervara vänner :')


Nu väntar sängen, är sjukt trött.

Gonatt /L

Kommentarer
Postat av: Tim

vi hade det grymt roligt i helgen! :)

längtar som fan tills nästa gång

2009-09-06 @ 20:50:54

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0