Torsdag...

.. vilket betyder heldag i salongen! Fast först var det några examinatorer som pratade lite om gesällbrevet å så. Sen gick vi upp på salongen å klippte lite och sen gjorde Brita inpackning på mig :) Dagarna går så fort när vi är på salongen, riktigt roligt är det! :)

Efter skolan gick jag ner å mötte pappa å julia, å då gick bi å fika , mums! :)
Sen gick ci lite på stan , försökte hjälpa pappa å hitta en ny keps. Men de gick inte så bra. Sen mötte vi Peo, Caroline, Emanuel å Victoria å gick på Eastern Palace å åt, ååå de är så gott! :D  jag har världens bästa pappa (:


Nu sitter jag helt själv i lägenheten, är faktiskt skönt det oxå. Fick nå ryck för ett tag sen å städa hela lägenheten, stolt! :)


å jag är nöjd,nöjdare, nöjdast med min piercing! :D

Puss  /L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0