pierciiing (:

Ja då har man tagit hål i näsan då , jag är nöjd ! :D Tur Brita å Victoria följde mig å häll mig i handen, haha nejdå, d gick jätte bra :) och ja vet att Andreas är jätte aviis på mej ;) moaha.




Skolan gick jätte bra, fick tillbaka vårat prov om hårets uppbyggnad idag, är nöjd över resultatet. Visserligen sur för en massa slarvfel men aja. Får hopas d går bättre nästa vecka då vi har prov om huden.
Hantevrksorienteringen va faktiskt kul idag, haha. Vi planerar ett bröllop så vi ska typ fixa allt sånt. D kan bli spännade å se hur de blir .

Ikväll blir det dans på Furan, ska snart gå å göra mig iordning. Får även träffa min pappa lite, Inte så ofta nu för tiden. Visserligen står han på scen hela kvällen men ändå. Imorrn blir det nog middag med han å grufvelgårds ;D

Ne, ska gå å titta mig lite i spegeln å bli ännu mer nöjd med min piercing nu !

                                                              Puss  /L

Kommentarer
Postat av: your coolish boyy ;)

Haha, jag är inte avis alls (a)

2009-10-14 @ 18:57:56
URL: http://sundbom.devote.se
Postat av: Tausa

Kulit för dig :)

2009-10-14 @ 21:00:14
Postat av: rebeccalarsson

du är utmanad på min blogg :)

2009-10-15 @ 18:02:07
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0