lycksele, (:

helgen spenderade jag i Lycksele, for upp på fredagen efter skolan och var framme i åsele runt 18.30 . Där kom Robins mamma å hämtade oss å for därefter vidare till lycksele.
Väl framme fick ja äntligen träffa Tim å Robin, underbara människor. Vi kikade på Idol, pratade, skrattade å kolla när Robin å Rebecka tränade inför tävlingen. 
Fattar dock inte vrf Jon inte gick vidare, men Eddie gjorde?! Han sjöng typ falskt hela låten. Och att inte Moa gick vidare, aja. Huvudsaken är att Rabih, Erik å Erika är kvar! :)

På lördagen klev jag upp sju å gick å duscha å fixa mig lite inför dagen. Vi for till tävlingshallen runt tio tiden och där fixade jag smink, lr Julia sminkade mig, bytte om och tränade med Johan lite.
Träffade även folk jag inte träffat på ett tag, roligt var de :)

Vi var 6 par i våran klass, vi kom på 5 plats. Gick väl inte så jätte bra, kändes som vi hade mkt mer att ge! Menmen, det tar vi igen i Ludvika den 18 okt. 
Smidiga jag sparkade även av mig skon på tävlingsgolvet, illa. Men typiskt jag haha. Så jag dansade med en sko, men gick väl bra de oxå.

Tyvärr var jag tvungen att åka hem efter tävlingen, annars hade jag stannat i lycksele tills idag.
Vi stannade å åt på frasses, ( där rabih tidigare har jobbat ;)  )  jag blev typ kär i han i fredags, haha.
Sedan for jag, syrran, mamma, arvid å linus hem . Haha, går inte ha tråkigt när Arvid är med, vilken stjärna! haha.


Jag på tävlingen, (y) 

Idag fick jag äntligen sovmorgon, skönt var det. 
Ska åka till stan ikv, mamma följer med. Imorrn kväll blir det handledar kurs så jag får börja övningsköra. Så bäst å hålla sig inne nu när jag är i farten ;o

Nu ska jag gå å ta mig en stoor kopp kaffe! :D

Puss/ L




Kommentarer
Postat av: Tim

helgen var verkligen bäst!

och hoppas de går att hitta på nått på lovet :)

2009-10-04 @ 22:12:12
Postat av: LinneaO

att den var!

jaa, de hoppas jag oxå :)

2009-10-04 @ 22:15:38
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/
Postat av: Robin

Jag hålle med tim, den var kanon :D men tårkigt att du inte kunde stanna :( Men på lovet, hoppas det funka då :)

2009-10-05 @ 11:59:57
Postat av: LinneaO

de var verkloigen jätte skoj :) ja vi får väl se hur de blir (:

2009-10-06 @ 17:10:41
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0