ludvika ,

ja då har man kommit hem från Ludvika,mkt rolig helg må jag säga! :)  Tävlingen var grymt skoj, dock fick vi kanske inte så bra placering men vi hade roligt iaf (:

Vi bodde i ett rum bredvid polishuset, jag kände mej trygg. haha.
Jag å Arvid snodde Hannas extremt stora madrass , skööön var den. Fick även lyssa till arvids ljuvliga stämma till micheal jacksson låtar innan alla somna. + vägen ner och vägen upp. Får mej alltid att le om ja är på dåligt humör..
Fick även träffa roligt folk, me like.  (:

Nu blire sängen, kmr va ganska död imorrn känns de som. Somnar nog på svenskan då vi ska se film i tre timmar, ah segt.

Gonatt! Puss / L


Kommentarer
Postat av: Anonym

^^ stackare :P närå jag vet, han e underbar! ;)

2009-10-19 @ 18:29:00
URL: http://viktoriaidaliastrom.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0