less linnea.

Nu är jag riktigt less, vet itne varför men jag orkar ingenting. Har prov imorrn och jag har knappt tränat någonting, sen känner jag mej skuk oxå . Ont i huvudet och feber känns det som. Så det blir nog ingen skola för mig imorrn tror jag , ska se hur jag känner mig imorrn. Funderar på att åka hem,  hem, till mitt underbara Laxsjö imorrn. Nu vill jag hem, jag är less så less.

Jag känner typ inte igen mej själv längre. Vart har den glada, positiva Linnea tagit vägen? Så som jag var förut, en av dom i klassen som pratade lite mer än de andra och skrattade typ jämt? Men nu är jag less, trött och vill bara hem och ha lov. Kanske därför, men nu orkar jag typ ingenting. 
Brukar inte skriva sånt här , men kände bara för att skriva av mej lite.
Och jag saknar Victoria! jag vill ha nån att skratta med nu så tårarna rinner bara för våran humor är bättre än alla andras! ;) <3


På fredag blir det klassfest, ska bli skoj hoppas jag :) Sen blir det nog att åka hem å ta de lugnt. Får nog besök av Tim och Robin på lovet, de ser jag fram emot!

Idag på skolan fick jag tillbaka matteprovet, det kunde ju ha gått bättre. Lite besviken på mig själv. Hade även datorkunskapsprov gick faktiskt bra med tanke på att jag inte övat nånting. Så får väl hoppas på att det blir ett bättre resultat på de än på matteprovet.

Å igår hade jag rekord på besökare på min blogg, hela 33 st! haha  snart får typ Kissie å dom passa sig, ;D  nejdå.

Vill även ha något att skriva om förutom min tråkiga vardag, förslag? :)

Puss /  L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0