klant

Ikväll har jag tvättat (är stolt att jag tvättat alldeles själv btw haha)  å när jag har 1 minut kvar av tvätt tiden kommer jag på att jag glömt tvätta de jag egentligen skulle tvätta, den låg kvar så fint inne på toan. haha braa Linnea (y) inte för att jag är så förvånad x( det var Johans skjorta som han ska ha på tävlingen på söndag, men han överlever nog ändå.

Annars ikväll har jag bara nördat framför data/TV istället för att packa, så de blir väl efter Idol då som börjar snart :)

Tävling på söndag å jag är taggad som faaaan :D



bild på mig å min nya piercing, syns int så bra men ändå :)

                                          Puss / L
 

less jag blir.

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0