fredag ( :

Nu sitter jag på skolan å har engelska. Jag letar efter nåt citat som jag sedan ska förklara varför jag valt. usch va tråk. Egentligen fattar jag ingenting, men aja.

Efter lunch ska vi skynda oss att jobba klart med hantverksorienteringen, så vi kan sluta så tidigt som möjligt. Då ska jag ner på stan å möta Victoria å Rebecka , där blir det en subway macka och sedan väntar ca 4 timmars bussresa till lycksele. Grymt skoj ska d bli,  (:

Tävling imorrn :D  Å gu så taggad jag är! Första tävlingen i C , så de ska bli spännande :) ( bilder från tävlingen ska jag försöka lägga upp sen när jag kmr hem )

Träninigen igår gick otrolig bra, riktigt roligt var det!

Ne, ska väl försöka fatta de där citatet nu , Puss / L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0