.

Dagen började med att jag flrsöv mej en timme, så snabbt upp å fixa sig å springa ut till bussen. Jag hann!
Sen blev det lite repetition på matten å sedan prov, de gick väl hyfsat bra iaf hoppas jag. Sista talen på andra delen kunde ju ba ta sig i röven för dom kunde jag inte alls, orkade inte tänka heller.

Vi fick sluta efer lunch då, skönt tänkte jag men istället fick jag sitte med Linda och Brita i salongen på skolan å titta när dom klippte å färga sig. 12.15 till 16.00. de va rätt segt kan jag ju säga.

Sedan gick vi på stan å jag beställde tid till piercing :D så imorrn har jag nog ett till hål i näsan :):) wihoo .
Träffade även Victoria på stan, så då for vi hem till mig å baka "kladdiga chokladmuffins", mjöl i näästan hela köket haha. men dom blev supergoda faktiskt, vi är ju bara för braa ;)  Så vi fikade lite av dom å sedan stack jag på träning, vilket kanske inte va så smart för jag höll nästan på att spy upp dom, hehe nä men nästan. Men goda va dom iaf ;)

Nu blir de tv å sen sängen!


Andreas är tuffast!

Puss/L

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

Matte provet sög kuk :P hahah!

<3

2009-10-14 @ 13:00:06
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/
Postat av: LinneaO

ATT de gjorde :b <3

2009-10-14 @ 16:55:31
URL: http://linneaoscarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0