antikens grekland, blabla.

Sitter på skolan nu och har svenska, de är ju såå roligt. inte.
Jag, Linda och Brita jobbar i grupp och ska göra en plansch om Greklands teater, lr nå sånt. Otroligt segt, men ska väl göras så är väl bäst att jag börjar jobba nu.

Ikväll ska jag gå på en handledarkurs med mamma å pappa, så jag får börja övningsköra nån gång.
Annars ikväll ska jag plugga inför prov på onsdag, hårets uppbyggnad. Det är typ hur mkt som helst så är väl bäst jag börjar. Började lite smått igår att läsa igenom men var så trött så ingenting fastande i huvet på mig.
Imorgon ska jag egentligen träna, men jag får stå över det och plugga ist. måste vekrligen kunna de där provet. Har även tvättstugan, jippi.. 

På onsdag blire middag hos Linda, om jag hört rätt så blir det piroger. Lite skeptisk till att Linda ska göra dom, menmen ;s haha , nejdå. De ska bli gott ;)

På torsdag blire äntligen träning, och på fredag far jag mest troligt hem :)  det var min vecka de, haha.  känns som att jag aldrig har tid att bara vara hemma och inte göra nånting.

Nu måste jag forstätta leta fakta om teatern, ;(

Puss/L


Kommentarer
Postat av: Linda Berg

Glöm inte att jag är så jävla bäst på allt;)

2009-10-05 @ 11:35:46
URL: http://liindaberg.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0