Tack alla för kvällen!

Kvällen igår var sjukt rolig! Träffade massor me folk som man inte träffar varje dag vilket var väldigt kul!
Vaknade halv två idag, och var fortfarande trött men tänkte att jag kunde gå upp och plugga, känns som jag har178098478 saker ogjort. P A N I K . Men ändå orkar jag inte , aja.

Svenska - frisöryrketshistoria arbete ( klart imorrn )
Svenska - läsa bok + skriva läsloggar
Prov om huden ( onsdag? )
Prov i idrott ( imorrn)
Prov i matte ( på tisdag men är ju ledig så blir väl nästa vecka då )
Redovisning om Bröllop ( onsdag. Jag har typ missat allt , illa! ;s tur min grupp är så bra :)
Datorkunskaps uppgiefter ?! ( har varit borta så har ingen aning om de är nåt som ska lämnas in snart?)

jaja, är väl bara att börja antar jag! Och jag gör det igen, börjar ALLTID kvällen innan. Såå bra planering..

Imorrn efter skolan ska ja springa ner på stan och köpa ett par hela leggings, sen blire hemfärd. Begravning på tisdag, och jag är sjukt nervös inför sången. Men håller tummarna för att det ska gå bra och att jag klarar det bra .. :)

Nu blire plugg och träning på sång, pussar / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0