sjukling .

Kvällen spenderade jag hos Victoria G, tycker de va alldeles förlängesen nu! Prat, Skratt å Gamla minnen :) Låter som vi inte träffats på evigheter , men ändå ;)



Nu sitter jag här hemma å fryser, har gjort de sen jag kom hem från sundsvall typ. Min hals är jätte tjock, har ont i huvet , kroppen och bihålororna. Det ogillas som fan, vill ju inte bli sjuk igen!
Blir ju då ingen rockträning imorrn heller, synd! Var ju så längesen. Men vi får ta igen de snart :)

Och Grattis till mej å Nichole! EN godis/bullar/läsk/kakor osv. fri! Jag kan inte säga annat än att jag är riktigt stolt! :D hihi, (;


Nu blir det nog ta igen en massa sömn, gonatt! Puss/ L

Kommentarer
Postat av: rebeccalarsson

du med :) vi hörs imorgon!

2009-11-08 @ 22:51:57
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0