kaffe in my <3 , ^^

Sitter just på å har datorkunskap, skulle göra om en uppgift för att få godkänt på den.. Excell, skulle räkna ut en summa genom å trycka på nå vis å de hade jag inte gjort förut så då fick jag IG på hela uppgiften -.- Men gjorde de du, lr min lärare gjorde de åt mej så det gick ju bra (y)  :)

Väntar på att Brita ska bli klar nu, sen blir det väl att gå ner på stan en sväng. Ska vänta på att Victoria slutar så vi ska gå å dricka kaffe hos Alex, hihu.
Efter det kommer nog Rebecka in, ska gå å kika på ett par leggings till henne som vi ska ha på KMet på lördag :)) Sen blire träning med hon och rickard å Rebecka blir kvar hos mej över natten, kul! (:

På torsdag ska vi i klassen åka till Dille å rida typ, inte så pepp på de så får väl se hur jag göra. Kanske känner mej sjuk då... (a)

Igår va ja på kursavslutnings dans typ, d va kuligt :)


:* / L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0