engelska...

... vilket betyder bloggtime! ;) 
I nian tyckte jag faktiskt att engelska var helt okej! Ville verkligen lära mig! Men nu är våran lärare så sur så jag orkar knppt gå på lektionerna, och det är sjuuukt tråkigt. Less Linnea.

Har fått tillbaka nåt uppgift ja hade gjort på engelskan för ett tag sen, fick faktiskt VG på sen så jag är nöjd (: ska försöka öppna dokumentet med "webbsidan kan inte visas" ahh...
Nu ska vi skriva en till uppsats, vi gör ju typ inge annat! Skriva å skriva hela tiden -.- blä på de.

Igår var jag hemma, ville inte åka på ridningen så jag och Sara for till Linda å myste på, såg sunes jul bla, hihu :D

Senare hämtade mamma mig, vi for å handla å sen gjorde jag faktiskt mat till mamma å pappa som kom å hälsa på, haha (:

Ikväll kommer mina lovely friends, d blir kul! Och Imorrn äre KM :D taggaa som faan.

pussa / L


Kommentarer
Postat av: Brita

BÄ och BU för engelskan! <3

2009-11-27 @ 10:18:43
URL: http://prejhtapersson.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

åh, jag lider med er som måste sitta på engelskan :(

Själv är jag hemma, inte kul det heller. Städar, diskar och håller på med någon nytta ;)

2009-11-27 @ 11:53:27
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0