back to stan .

Igår åkte jag in till staden igen, med bussen. Segt att åka men Arvid var med så det gick ganska fort ändå!
Har varit ett ganska skönt lov, jag har typ inte gjort nånting så det har väl varit tråkigt men har varit skönt att bara ha varit hemma och typ sovit oxå.
Kollade på "djävulen bär prada" igår när jag kom till lägenheten, faktiskt bra film! Hade inte sett den tidigare men den var riktigt bra :)
Tråkigt att komma tillbaka när mitt rum var helt ostädat, hade visst missat den biten innan jag for. Och kylskåpet typ ekar för de är så lite , men jaja. Får väl fixa det idag ..
Var även tänkt att fara å lämna ut CV på massa ställen. åh, Ge mej ett jobb NU! Får väl hoppas det går bra och att kanske det är någon som hör av sig. Ska ju till sundsvall nu till helgen och där är det ju omöjligt att inte handla nåt, och stockholms resan med Victoria kmr de gå sjuuuukt mkt pengar känns det som. Så ja, give me a job!

Nu sitter jag och ska göra ett arbete i Svenska/ Hantverksorientering , ett arbete om frisöryrkets historia. Och jag är grymt opepp på de, trodde jag skulle få tillbaka lite lust till å plugga nu efter lovet, men verkar som det är negativt. Uschuschusch va ja hatar å plugga! Och ikväll måste jag även plugga inflr prov om huden, eftersom jag missade de veckan innan lovet. Hade helt glömt bort det men kom på igår att jag inte gjort de, så ja hoppas verkligen att ja kan plugga ikväll!  :)

Blir träning till veckan, de gillas! Längesen jag var på någon träning nu, dansdansdans! :)

Och vi har tre veckor jullov! :D wiho, ska reta alla andra som börjar några dagar innan oss ;)  tihi .
Bara sju veckor kvar, ge mej..


nej, kanske ska börja skriva om barberare nu ... blä, segt.

Puss / L


Kommentarer
Postat av: Linda Berg

haha 7 veckor går fort :D

Lycka till med jobb (: Men ingen vill ha dig ;)

2009-11-02 @ 11:32:15
URL: http://liindaberg.blogg.se/
Postat av: rebeccalarsson

Jag är inte heller pepp på att plugga, inte alls!

Det äger att vi har länge jullov än alla andra! :D

2009-11-02 @ 11:32:33
URL: http://rebeccablarsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0