Tisdag

Igår åkte Victoria med mej hem :)
På bussen hem trodde jag att ja skulle skratta ihjäl mej,
Jag, Victoria, Emanuel, Arvid och Anton satt längst bak å vi hittade en tändare,
busschauffören stannade bussen å gick bak å sa åt emanuel ( eftersom han höll i tändaren) att kliva av,
men då sa vi att de va ju inte bara han . Men då skulle han ha alla våra namn, för han skulle ringa till skolan, polisen å KR. Och att vi skulle aldrig mer få åka i bussen . haha. Å han vart ju inte precis gladare när jag börja å säga emot att han kunde ju inte ringa polisen för att vi hade tänt en tändare en gång blabla ... haha, fan va kul x)
Menmen,  efter han lugnat ner sej så blev vi förlåtna . ^^

Iaf, jag å Victoria kom hem , åt , å sen for vi och Emanuel till Arvid å kolla på deras nya hundvalp Lindy, :D
Sen for vi till Laxsjö å sen till Emanuel å satt där ett bra tag å fika å prata , skoj vare! :)


Idag tog ja ledigt å for in till stan me mamma, det blev två par nya skor för mej , härligt!

Nu ska ja äta å sen åka iväg på bygdegården å fixa inför brödbingon.

/L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0