söndag .

I helgen har jag gjort så lite som möjligt, min ork för att plugga finns inte.. Jag okrar inte nånting som har nåt med skolan att göra, så less jag är nu!

Veckan som kommer så kmr vi inte att ha en vanlig lektion på hela veckan, SKÖNT!
Temavecka, jag kmr nog att ha musik hela veckan eftersom att vi ska ha vårshow på torsdag, usch va hemskt de låter ..
Aja, tränatränaträna.. !

Sen så måste jag väl försöka rita klar min ren som jag har försökt rita på bilden, haha..  aja,  jag undrar ja om jag kmr få ett VG i bild, eftersom att de var den här uppgiften som avgjorde om ja skulle få de , aja bara å hoppas x)

Annars så är de fullt upp den här veckan!
Imorrn kmr Victoria hit, vi var tänkt att gå på bygdegården å sola lite, å sen åka å hälsa på arvid å hans nya hund Lindy, :)
Tisdag så ska jag fixa inför våran brödbingo som vi ska ha på onsdag.
På torsdag äre ju vårshowen i krokom..
Å på fredag äre vårfest :D så skoj !

Nej , nu väntar sängen :)

/L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0