kulturfestival

Kulturfestivalen igår sög , vi "kulturskoleelever" från föllinge skulle tyvärr uppträda.
Vi hette tydligen "the Wolves" för att få en koppling till filmen Varg. 
Låtarna vi sjunger suger, jag är sjukt less på dom nu.
Och de lät FÖRJÄVLIGT när vi uppträdde, usch va pinsamt!
Jag drömde mardrömmar inatt om de där -.-

Linnea , Brita, Karolina, Victoria, Anja och Hanne :)


Imorse missade jag bussen, lyckat Linnea! (y) 
Sista matte lektionen som jag var tvungen att vara med på innan provet på måndag.. Hej IG!

Tre bokrecensioner, ett tyska arbete, ett NO-arbete, ett musikprov och ett Matteprov. åh, jag orkar inge mer nu!

Ge mej sommar nu, tack!
ge mej sds, bulgarien, yran, nya lägenheten och världens bästa sommar tsm med världens bästa människor!  (: <3



/L

Kommentarer
Postat av: victoria

tack linnea :)

nej... är jag förvånad? han var hemma och var bakis typ, som han alltid verkar vara....

<3

2009-06-02 @ 21:04:48
URL: http://victoriasberg.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0