uppdatering.

Nu var det väldigt längesen jag skrev något, men nu ska jag ta mej tid till att görare.

Börjar med att säga att helgen tsm med Robin och Tim var kung, och det måste absolut göras om tkr jag :)

Den här veckan har jag inte varit på skolan nåt, vilket har varit väldigt skönt.
I måndags va högstadiet i Åkersjön och åkte slalom/snowboard, jag åkte slalom.
Jag har inte åkt slalom sen i sexan tror jag :s illa.  Det var ett under att jag inte bröt nåt ben lr nåt. Jag klarade mej även fast jag inte bara vurpade EN gång. Skogsbanor är nog inte riktigt min grej.... ^^
När vi kom dit tog jag på mej pjäxorna, ställde mej på skidorna och tog liften upp med Victoria, vi åkte ner i nån skogsbana och när jag väl var nere tog jag av mej skidorna, kastade av mej pjäxorna och sa att jag inte åker en meter till, och då satt jag mej vid elden ist. Sen tog det mej två timmar att ställa mej skidorna igen och åka. haha.

Efter de åkte Jag, Mamma och Victoria till stan.
Jag å mamma for till Elgiganten med min telefon, igen, eftersom att den fortfarande är konstig och stänger av sej själv mm. Då sa han att jag hade för mkt saker på Minneskortet och att mitt Simkort var utslitet, (konstigt eftersom jag bytte simkort i somras..) , så då köpte jag ett nytt minnes kort på 2gb.

Igår var jag och Victoria på en "prova på dag" på Vittra, Jag kollade på Musik och Victoria på Teater. Var helt okej :)

Efter besöket på Vittra gick jag och mamma å köpte ett nytt Simkort till telen. Så då trodde jag att det skulle bli bra igen, nytt minnes kort och nytt Simkort, men vad händer de första jag gör när jag starat mobilen? 
jo, SAMMA SAK!
Och då jävla för jag till elgiganten igen, haha tycker nästan synd om dom som jobbade där då ^^ ,
så tillslut skickade dom iväg telefonjäveln på lagning. IGEN. 
Blir sur om jag inte fått en ny telefon när den kmr tillbaka .. xP 

aja, Idag har vi hemarbetsdag, men jag har inget arbete att göra så de har varit ganska slapp dag idag. 

Men jag har faktiskt varit väldigt duktig och varit  ute å sprungit idag :D stolt är jag. 


puss,  

Kommentarer
Postat av: Robin

OFC helgen ska göras om, sjukt kul tack! :) <3

2009-03-19 @ 17:29:01
URL: http://robisch.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0