söndag.

Söndagar är väl ändå tråkiga, usch.
Idag är jag less, jag har inte gjort nånting.
Lr, faktiskt så har jag varit duktig å städa mitt rum, de behövdes ju kan man ju säga ..

Sen har har även pluggat lite matte eftersom jag har omprov imorrn :/ fan vad jag inte orkar matte längre!
Förstår inte riktigt varför man ska behöva kunna räkna ut vilken diameter hålet i en tandkrämstub har eller vilken volym en jävla pyramid har. Varför ska jag behöva kunna räkna ut sånt?!
Det är ju bara onödigt vetande!
Eller hur stor sannolikheten är för att jag kommer att slå en sexa på tärningen två ggr i rad, va fan ska jag behöva kunna de för? Blir det lättare för mej i framtiden om jag kan sånt?!

Aja, är väl bara hoppas att ja klarar de där jävla matteprovet imorrn så ja får behålla mitt VG betyg.

Va händer  till veckan då,
Pappa kommer hem efter två veckors turné :)
Förhoppningsvis blire dansträning :)
Dansgala fre och lör :D wiho .
Mamma fyller år :)
Brödbingo till klasskassan? ( om de är så , så tycker jag att alla ska komma till Laxsjö på torsdag å spela lite bingo ;) haha )


nu ska jag fortsätta å va irriterad på matteprovet,

hejs.




Kommentarer
Postat av: Tim

hehe! :D

ja de kan vi! bra de!

2009-03-24 @ 21:41:19
URL: http://timviktorsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0