less

Jag kan säkert sitta i timmar och skriva hur grymt less jag är på skolan,  men de ska jag inte göra.
Imorgon var det meningen att jag skulle göra mitt omprov i matte, men asså jag orkar inte. jag orkar inte plugga, jag hatar matte så innihelvete så jag skippar de helt enkelt..

Kan även skryta lite med å säga att jag fick vg+ på kemi provet å mvg på SO provet, wiho :D

Igår hade vi nat. prov i engelska, uppsats, och jag är inte alls nöjd över hur de gick på de.

Och sen har jag även gjort något jag inte gjort nån gång i hela mitt liv, jag har nämligen läst ut en hel bok på typ två veckor. Jag har till och med suttit på bussen och läst ( :o) det är verkligen inte likt mej.
 Anledningen till att jag gjorde de var att vi var tvugna och läsa ut en bok till imorrn som vi sedan ska reflektera över.


Imorrn efter skolan åker jag till den stora staden Östersund, dansgala fre och lör :)

Nu ska jag ta å gå å lägga mej , imorse snoozade jag i 45 minuter :s illa.
Ska upp tidigt å sjunga för mamma imorrn :) :b

puss ,


Kommentarer
Postat av: Tim

hahaha, okej x) vad är du sjuk i?

Jotack! haha

2009-04-01 @ 17:03:48
URL: http://timviktorsson.blogg.se/

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0