hemma (:

Ja då har man kommit hem efter en vecka i Bulgarien , jag har haft de jätte bra . Varmt å skönt .
 Legat å stekt hela dagarna :) 
Dock är jag inte så  brun, jag har så svårt för å bli brun , blä !

Det är ändå faktiskt skönt att få komma hem, ligga i min säng, äta riktig frukost å dricka vanligt kaffe. Shit va äckligt kaffe de va där !

Igår kl.23.05 skulle vi åka från Varna, och väl framme när vi skulle ställa oss i kön säger dom att de är försenat till 01.15. KUL ..  sen till 01.30 och sen lite till . Men tillslut for vi , och vi var framme i stockholm ca 04.30 . 
Då var det bara 70 mil kvar hem med bil , men ja somna innan vi kommit ur stockholm å vakna när vi svängde in på gården hemma, härligt!

Idag fyller även en riktig jävla hårding år - Jag :D  haha.. 
wiho, 16 år :)) ^^


I veckan flyttar vi in i våran nya lägenhet ,  : ))  jag gillar!


/L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0