:D

Idag hade vi sista "vanliga" lektionen på cpberg :D
Vi typ fika igenom hela dagen, fast jag hade sång halva dan så ja svulla int så mkt  x)
Nu är det bara sista veckan kvar, volleybollturnering, fotbollsturnering, å sånt kuligt!
Byebye Cpberg,  John Bauer (?) Here I come :D  ^^

Slöjd var våran sista lektion, å när ja kmr dit hade Barbro gjort klart min j*vla duk som ja har hållt på med i hela nian typ -.- hon trodde jag skulle va ledig idag så hon va snäll å gjorde klart den :))  nice!

Imorrn måste jag kliva upp tidigt och åka till föllinge, d är invigning på sporthallen :)
Och jag ska sjunga.. åh, hjälp! Jag kmr va så nervös så jag kmr inte kunna ta en ton .
Ska även spela gitarr till The Rose som vi ska oxå sjunga , Mats tvinga mej typ ....
Aja, men får väl hoppas de går bra iaf.

Lyckades även få tag på biljetter så jag får vara där på kvällen , (: skojigt!

Nu måste jag tvinga mej till sängs,  upp tidigt .. :/  Gonatt :)


/L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0