yran :D

nu äre inte många dagara kvar till storsjöyran, och gu så kul vi kommer att ha! ( ja å victoria :) )
lady gaga, amy mcdonald, erik hassle, timbuktu mm. åh, så bra d kmr va!  jag längtar som en tok !

Idag for jag till Ica i föllinge och pratade om tider å så,  jag börjar jobba på tisdag.
Eftersom jag sa att jag kunde jobba fler timmar per dag å färre dagar så är jag ledig måndagarna . Varför jag vill jobba färre dagar är därför att jag måste typ transportera mej med min kära moped till föllinge varje dag, suck ..
Men lär säkert sova i föllinge dom flesta dagarna :)

I veckan har jag inte gjort mkt alls,  varit i lägenheten min å segat på.
Tänkte jag skulle försöka träffa Sophie men då skulle hon åka bort, typsikt! gu så längesen jag träffade hon, måste bli snart . <3 



malung nästa år med grufvelgårds : ))   wiie !





 

<333

gu va ja saknar gbg .. <3




/L


Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0