ojojoj ,

shit vilka otroligt roliga dagar jag har haft i malung !
går int å beskriva hur roligt jag haft det !
Mkt dans,  låånga nätter , oförglömliga minnen! ;) 
Har haft så jävla rolig helg med Victoria, men sjuk var den fan! haha :D

Måste berätta en sak som hände mej och Victoria när  vi var ute vid bussarna och kollade.
Det var nämligen så att några i Scotts vinkade in oss i bussen, ( ej henke ) , vi satt där och pratade ett tag med dom och sedan kommer det en bil utanför deras buss, och vem sitter inte i den då!? Jo, Henke!
Så jag och Victoria går ut till hans bil och sätter oss å pratar me han, å sen frågar han om vi vill ha skjuts nånstan ! :D  shit asså! ;D haha.  

Idag har jag åkt buss heeela dagen, åkte från Mora kl. 08.05 , kom till Östersund 13.20 typ. Sen från Östersund 14.15 och kom hem runt 16.45,  KUL..  jag vill va kvar i malung ju,  lätt hela veckan nästa år!

Var ju även på dunder förra torsdagen, å gu så kul vi hade! 
Kevin Borg, Disco å¨mkt roligt folk , måste absolut dit nästa år !

Imorrnkväll blire dans å så i flykälen, hoppas på att d blir skoj .

Jag vill ha yran NU!  fan va bäst de kmr bli! åh, ja längtar!



 ja kan inte fatta vad som hänt, helt ofattbart!  åh, så underbart ... ;)  

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0