john bauer ,

För några dagar sen fick jag ett brev om att jag kommit in på Frisörlinjen på John Bauer,  :)) 
Så glad jag är !
Ska bli riktigt roligt att få börja i en ny klass å en helt ny skola, och grymt roligt att Brita oxå ska gå samma klass som jag,
jag längtar! 

Jag har även börjar flytta in i nya lägenheten, mys! 
Dock kan jag inte börja flytta alla kläder å så eftersom att jag måste bo här hemma i Laxsjö när ja ska jobba, jobbar på Ica i föllinge sista perioden... gu så kul .....   

Dom tre senaste dagarna har Victoria vare här,  moped, prat, massa skratt å mkt mer! :) 
Nästa helg åker vi till Malung, och vi hoppas att allt går som planerat ;)  
De kmr nog bli grymt kuligt! 

På måndag börjar Prison Break , äntligen!  Sista sesongen .. :/    
Fattar inte hur en serie kan va så bra, lätt bästa serien som finns, enligt mig!


Och jag längtar som en tok till yran, shiit !  fatta kung d kmr bli! :))) 
 

/L
  

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0