jobbajobbajobba..

snart börjar de dra ihop sig tills man ska fara till föllinge å jobba, tråkigt, men jag behöver pengarna!
kanske inte bästa lönen, men är väl bättre än inget alls.
Ska även jobba lördag å söndag i lövsjön, på " hulda på höyda"  .  Där blire å vika kläder i fjöse,  ingen ordning alls där nu ... ;s  så får väl se om de kan bli lite bättre där efter jag vare där å fixat lite . :)

Idag efter jag klivit upp, åt jag lite frukost å sen gick jag ut å klippte gräs.  och jag hatar de, så jävla tråkigt det är, usch!
och precis som förra gången slutade framdriften å funka, fan va arg ja blev på fanskapet efter att ha klippt hela gräsmattan utan den, uvva! 
men ja känner mej faktiskt väldigt duktig efter att ha klippt gräs typ 4 ggr i sommar, haha :)

imorgon ska nog jag å mammi åka på dollar i ström å kolla,  hoppas man kan hitta nå fint till lägenheten å så, (:


yran kmr bli kung, jag längtar ihjäl mej!

hare fint (y)

/L

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0