Onsdag 14/1

Idag har jag , victoria k, hanna, mattias, rickard, bea, pär, magdalena och jonte varit runt på massa skolor och haft dansuppvisning , det var kul :)
Vi var på : Ope, Mimer, Ängsmon, Dvärsätt (två uppvisningar där, en får lågstadiet och en för högstadiet) , torvalla och Domus :)

Jag och mattias körde rockprogrammet första gången idag, det gick jätte bra , kan de ganska så bra nu :)

Synd att jag inte kan följa med imorrn och på fredag, men jag får inte ha så mkt frånvaro på skolan den här terminen... blä.

nu sitter jag här och vilar upp mej inför dubbelträning ikv :)
Har ont i benen och skavsår , menmen.. går nog bra ändå .

ne nu ska ja väl gå å göra nån middag..

Puss!

Kommentarer

Skriv något fint här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0